"Life isn't about having things to enjoy life.
It's about enjoying life, with the things you have"
the good vibe.co h5>
Enjoy the little things
Reviews
-Ingrid- (bruiloft)
"Jouw manier van vastleggen en bewerken sprak mij meer aan dan die van de officiƫle fotograaf, veel natuurlijker en vrolijker"
-Danjella + Gerda- (Familie uitje)
" Je bent een topper, zo snel zoveel werk afgeleverd, fantastisch! En Lian mijn complimenten heb je, ontroerend mooi"
" Een dierbare herinnering voor ons, met wel een hele mooie foto! wij willen je hartelijk bedanken dat je dit voor ons hebt willen doen"